Lördag

Igår (lördag) så blev det så att jag for iväg på dejt med Rebecka i lule. Vi drog på Baan Thai och käkade. Påväg dit bevittnade vi även en "harjusthänt" olycka och då vi fick klartecken att köra förbi, för det var ju inte så allvarligt, så kommer en himla ambulans och försöker parkera in mig. Haha. Men tillsist tog vi oss från olycksplatsen. Efter att vi hade tjockat i oss en massa mat så drog vi till skurholmen (?) till Rebeckas boyfriend och spelade tvspel och bara satt och svamlade ett tag. Mkt trevligt må jag säga. Sen så bar färden av hemmåt igen, och jag hittade, fyfan vilket bra lokalsinne jag har alltså. Haha. Sen idag så har jag inte gjort mkt vettigt alls. Senare så for jag, moder och fader till pite för att hälsa på Johan och Michaela. Michaela fyller nämligen 24 idag så vi for ju självklart dit för att gratta hon. Blev lite fika och sånt där trevligt. Så dagen känns ju ändå inte helt bortkastad. Sen imorn så blir det kanske att dra till Bränna för att hälsa på Anneli, Åke och alla hundarna. Hon ska få klämma lite på Vilmas mage hade jag tänkt, och höra hur många fosterblåsor hon känner. ;) Höhö. Nu är det inte länge kvar bara en vecka på ett ungefär. Man kan se magen förändras för varje dag som går. Nu börjar det bli riktigt spännande! Ikväll så har valparna varit riktigt vilda i Vilmas mage, nästan så att det har känts som att dom försöker ta sig ut. Haha. Läskigt.
Hahaha den där skylten var så himla rolig. Jag trodde att det stod snöras som i att snöra bort något, inte "snö-ras" som i att snö rasar. Tydligen så innebär det enligt Rebecka att jag är extremt "norrländsk" av mig. Haha skylten sku jävlat borda snöras. Punkt. Haha.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0