Mina små bäbisar <3

Sitter och dricker mormors hemmagjorda hallonsaft, det finns fan inget bättre! Kom på att jag hade en flaska i frysen, så nu sitter jag här och myser. Haha jag skulle kunna ge upp allt för hennes hallonsaft. Hallelujhaa. Halv elva ställde jag mig och lagade mat för att jag var sugen på något salt. Haha. Tokigt. Men då har jag ju lunch imorn iaf. Ikväll har jag varit hemma och luktat på mina små bäbisar. Ååååååh, dom är så mysiga. Skulle vilja ligga i valplådan med dom och sova. Haha men tyvärr går det ju inte.
Så sköna! Det där är hane nr 2!
Där ligger dem i ordning. Hane nr 1 längst bort, hane nr 2 i mitten och tiken ligger längst ut och på rygg dessutom! :)
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0