Nästa gång är det jag som opererar på dig.

Det blev ingen operation i måndags. Läkaren strejkade. Han ville inte operera mig för att jag är jätteallergisk och har astma. Men jag menar hallå, det skulle dom ju faktiskt ha vetat INNAN jag kom dit. Det stod ingenstans i mina papper att jag skulle ha meddelat dom före. Dessutom så vet min tandläkare om det och hon har meddelat det om jag har fattat det rätt. Men nä inte det, han försökte få det att låta som att det var mitt problem. Vilken läkare alltså, lägger allt på mig, hur fan ska jag kunna veta att han är så jävla feg och inte vågar skära i mig medans jag är vaken,. "Åhnej hon fick ett astmaanfall och dog (bara jag inte tappar jobbet så)" Tydligen måste man vara läkare själv idag och kunna ALLT för att få någon jävla hjälp. Så det blev en annan tid om typ sex veckor så att dom får söva mig isället. It fan brydde fanskapet sig om att jag har jävligt ont inte. Han sa att jag skulle ringa folktandvården så dom fick spola rent. SPOLA RENT VAD??????????? Det är ju mina jävla tänder som trycker på mina resterande tänder som gör att det gör så helvetes ont ibland. Jag var inte så himla glad efter allt det ska jag säga. Till råga på allt så försöker mongojävlarna få mig att betala för undersökningen också! Jag menar, vilken jävla undersökning? Jag sa att jag hade en försäkring hos tandläkaren, eller dom kallar det för abonemang, så efter lite tjaffs så kollar hon upp det och inser att jag har rätt. Hade jag inte stått på mig hade hon ju tvingat mig att betala. Sen så nekade hon mig reseersättning VILKET JAG HAR RÄTT TILL för att det var en remiss. Jävla as. Men jag orkade it bråka nå mer så jag for hem istället. Men nog fan är det ju otroligt att man ska måsta bråka för att dom inte orkar kolla upp det ocxh för att dom är så jävla inkompetenta. Fyfan alltså. Så direkt jag kom på byn for jag på folktandvården och snackade med min tandläkare som förövrigt är bäst, hon blev ju självklart sur på gubbfan och allt det andra som hade hänt. Så hon skulle då ringa och snacka med dom, så jag får väl hoppas att det skyndar på det hela lite. Tur att det finns nån som lyssnar iaf.

Men försöker att inte vara så jävla förbannad, försöker ju som tänka på annat. Men ibland är det svårt alltså för det är ju inte första gången det är sånt här jävla tjaffs då jag ska till läkarn. Dom är ju inte direkt smarta nagerst. Hade det varit skola hade alla jävlarna fått UNDERKÄNT, IG FÖR I HELVETE FÖR NI ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGA, NI FÖRTJÄNAR INTE ENS ATT BLI KALLADE MÄNNISKOR!!!!!!!!!!! Noll social kompetens. Ni suger.

Men till något annat, jag hade klipptid idag vilket var välbehövligt. Blev väldigt nöjd. Sen så fjäskade jag lite för moder jord så jag har fått hon att färga mitt hår ikväll. Jag är som en ny människa. Nästan. Nu ska jag gå och dö ett tag och jag hoppas verkligen att ingen läser mitt arga inlägg.... Haha. Adjöken fröken.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0