Sky high

Ja idag blev en lugn dag, är ju hemma och håller koll på dem små. Vilma har lyckats slita av en navelsträng nu ikväll och så på ena hanen, men är nog ingen fara ändå. Hoppas bara att det hade hunnit ta ihop så pass mkt innan så att det inte blir några besvär. Men blir vara hemma åtminstone en halv dag imorn också. Sen efter det klarar sig valparna helt utan problem.

Det går så extremt mkt tankar genom skallen just nu. Har ju varit sugen påatt få behålla en tik, men jag har inte bestämt mig än. För får man sälja iväg tiken till någon riktigt bra köpare som lägger ner mkt tid och energi på hon så hon blir bra, så kanske det blir en kull och då kanske man har förtur om man har tur det vill säga. Haha. Så jag är lite kluven. Men vill ju se hur hon blir först är inte så övertygad just nu, för att ta en valp innebär ändå väldigt mkt ansvar och all tid man måste lägga ner på dem. Så jag lämnar det väldigt öppet just nu. Förhoppningsvis kanske möjligheten dyker upp i framtiden om just en tikvalp. Men nu ska jag ta lite bilder på dem små sen kaaaaaaanske jag hoppar i säng. Sov ju trots allt inget lördag till söndag, så jag har lite att ta igen. Det känns också kan jag ju då tillägga. Men det är lugn värt det för jag har ju då tre små att sitta och gosa och lukta på!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0