Söndag

Idag har det varit jättefint väder ute så jag for till stugan och svamlade lite med mor och far, sen for jag ut med Rippe och Sita och lät dom dra sparken, jäklar vad dom är duktiga på att dra. Sen drog jag till Hortlax till Petra och Quinn och vi drog också ut en timme ungefär med hundarna och spark. Då drog Rippe ändå bättre till och med. Sen så chillade vi mest bara, spelade lite tvspel sen så kom jag hem för ungefär en halvtimme sen.
Har filmat lite också, men vet inte hur jag ska få över filmerna från kameran till macbooken, men det löser sig nog! :)
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Rippe är verkligen jätte snygg. Klart du ska gå jaktprov med honom. Vi ska absolut försöka göra det med Coffy. Kanske med Svante också men det får vi se.

2012-02-28 @ 09:21:16
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0