Tjoho

Jag, morder, Vilma och Rippe var till Bränna igår och hälsade på Anneli och Åke. Nu har jag som fått bekräftat det jag har trott. Har känt iaf två fosterblåsor på ena sidan på Vilma, jag sa inget men Anneli sa att hon kände två blåsor också på ena sidan, så hon tror att det blir 3 valpar, jag tror nog också det. Men vi får hoppas att vi har tur och att det kanske till och med är 4 st valpar. Men vi får ju vänta och se. Nu är det inte länge kvar. Tempade Vilma igår då låg tempen på 38,1 grader så tempen har ju gått ner. Sen då tempen går upp till normaltemp igen så är det inom ett dygn som valparna kommer. Så det blir nog till helgen kanske. Tur att tiden går rätt så fort ändå. :) Jag vill ju gulla med Villes småbäbisar, dom luktar ju så himla gott. <3

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0