Toss

Jaaaaaaa idag då man vaknade var det nollgradigt! Kan ni förstå nollgradigt!?!? Så självklart slängde man sig i bilen, drog till korre och selade på Rippe och Sita med dragselarna, fästade dom i sparken och for iväg. Jävlar i hälljockarns vad dom drog. Men kul var det då iaf. Sen då man kom hem startade man skotern och gasade iväg lite. Det är alltid kul att bara fara ut och leka lite. Däremot hade jag inte så mkt bränsle så det blev inte mer än en 45 minuter kanske. Sen så har peggan startat idag igen, det var jävligt bra. Annars hade vi fått bärga eller bogsera in den till stan till på måndag för då ska dom ju fixa felet, förhoppningsvis. Men men, ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska väl se om jag får tag på någon som vill hitta på något roligt hade jag väl tänkt.


SMISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0