Jeow

Ikväll så har jag varit och hälsat på Monika och Micke. Hade gjort två älgar till dem i mdf. Haha kul då folk blir glada och tycker att dom är fina. Var dit för att se lite på lillwille. Han har blivit gode mkt större än då jag såg han sist. Men himla gullig var han då, dock lite vild ibland. Men det hör ju som till med valpar. :P Sen så blir det jobba efter skolan på fredag. Blir kanske så i fortsättningen också. Ska väl se hur det funkar och så. Men det är ju aldrig fel att tjäna lite extra pengar. Dom vill nämligen ha tillbak mig för å städa för jag är så bra på det. Haha. Har varit en annan där och städat åt dom, men dom har väl inte direkt varit nöjd med det. Så det är ju alltid kul att höra att man är bra. Men nu ska jag försöka sova, har inte sovit så bra inatt. Det har nog att göra med luften, det är som nå konstigt i luften nu så jag har inte kunnat sova alls. Men hoppas på bättre resultat inatt. :P
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0