Dada!

Igår då jag var påväg hem höll jag på att köra på ett rådjurskid. Mamman drog över först så jag hann bromsa och stanna för hon, men såg inte dom andra två små så började köra igen, men hann precis bromsa in för den ena lillstackarn. Så i paniken dök dom ner i gräsen i diket, med mamman på andra sidan vägen. Insåg då att det var bra om jag körde iväg så att mamman kunde hämta sina små som mest troligt var livrädda. Såg sen i backspegeln att hon gjorde det också, så då var allt bra igen! :p Om jag hade kört på nån av småttingarna där så hade jag nog hängt mig själv, dom är ju så jäääävla små och jäääävla söta! Haha!
 
 
Sen så fick jag ett samtal idag, så nu har jag fått ett till sommarjobb hela sommarn. Tror det blir det istället för ytbehandlingen. Så ska på introduktion och jobba imorn, torsdag och fredag innan jag behöver bestämma mig. Men har nog redan gjort det. Haha. Det är på Ugglan på en demensavdelning. Det blir nog himla bra!
 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0