Fanåh!

Måste fan ändra den där jäkla lejda "bloggdesignen" ja fyfan. Men då sitter man och försöker greja för att det ska bli nån skillnad och då jävlas det bara. Åååååååååååååååååååååååååååh, så jobbigt.

Förövrigt har jag varit duktig och städat bilen idag, tro mig, det behövdes. Har även varit och hämtat lite möbler på ett ställe, en massa nya projekt, så nu är jag himla glad. Sen så dök det upp en bild i skallen hur jag vill ha två av tre stolar. :p Tror det kommer bli skitbra, måste bara bestämma mig vilket tyg jag ska ha på. Är väl inne på Mairo eller Marimekko eller något liknande. Det kommer nog bli bra på två coola femtiotalsstolar. Ibland är det synd att man bor som man gör, för det är inte alltid allt för lätt att beställa tyg och sånt där, man skulle ju vilja se på närmre håll och känna lite. Haha. Men nog fasen går det ju.
SMISK!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0