My godness!!!

Dadada. Hej och hå, upp på tå. Fattar inte hur man kan vara så här fruktansvärt seg, men det har väl både med det ena och andra att göra. Hjälper ju aldrig att man är megaallergisk heller. Så min kropp mår inte så bra just nu, men det ska det fan bli ändring på! :p Har ett läkarbesök på torsdag så då blir det fortsatt utredning på mina jävla rödaprickar/utslag/finnar eller vad fan det nu är. Jag ser ju ut som en finnig tonåring. Jag har kanske hamnat i puberteten igen, och jag som trodde den tiden var över long time ago... Haha men oj så fel jag hade, då kommer den tillbak all of a sudden. :p Nej skämt åsido. Men finnar var det inte sa läkarn. Dessutom skulle det ju vara konstigt att få finnar då man som aldrig har haft några, eller ja, undantag då jag var typ 12-13 år gammal. Så nu blir det en remiss till hudkliniken i Sunderbyn. Underbart! Förhoppningsvis börjar jag väl kanske då få lite koll på det hela med mina allergier osv. :) Det här komemr bli himla bra! Adjö!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0