Asså nä

Jag har skitont just nu. Jag som trodde att det inte skulle kännas alls. Men det är ju klart det tar ju ett tag för alla droger att gå ur kroppen då man har opererat sig. I tisdags såg jag värre ut än en hamster med mandlar i käften. Men hade inte sådär jätteont. Glömde att ta värktabletter igårkväll innan jag gick och la mig, så vaknade mitt i natten och hade ont. Kan vara därför jag har ont nu. För att jag var dum och missade att ta tabletterna. Sen så är valp nummer två jättesjuk. Tror faktiskt inte att han kommer överleva till imorn. Men ska väl inte ta ut något i förskott, har varit i kontakt med veterinären och sådär. Men då man har gjort allt man kan är det bara att vänta och se. Men roligt är det ju inte. Men har då tänkt förbereda mig på det värsta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0