God damn

Jase. Idag är det fredag och jag har inte gjort så mkt vettigt. Eller? Har grejat på med ett bord och några stringhyllor på skolan. Efter det så städade jag på ytbehandlingen. Sen så for jag och gullade med valparna (i väääldigt många timmar). Har hämtat ett tyg jag har beställt. Snyggt som fan. Ska försöka ta kort på det. Sen så fick vi besök av en valpköpare, hon som ska köpa lilltjockisen som nu heter Totte. :D Hehu. Sen svammlade jag på lite som vanligt, och nu sitter jag i läggan och målar lite på min tavla. Haha fan vad jag är duktig. Men ska låta det torka lite nu och fundera ut vad jag ska måla på härnäst. Man får som ta det i omgångar ibland. Min närmsta plan är att ta det gode lugnt i helgen. Känner mig inte på topp så. Men man får väl ta det som det kommer.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0